درمان انواع کیست ها . بدون عمل صددرصد تضمینی وگیاهی
درمان کیست تخمدان .درمان طاسی .درمان عفونت های کلیوی ومثانه صددرصدگیاهی وصددرصدتضمینی

آمار مطالب

کل مطالب : 168
کل نظرات : 32

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 68

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 47
باردید دیروز : 73
بازدید هفته : 397
بازدید ماه : 396
بازدید سال : 2662
بازدید کلی : 46846

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت تولیدوپخش عرقیات وگیاهان دارویی کاکامانی و آدرس kakamani-2.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد,صابر
تاریخ : یک شنبه 1 خرداد 1398
نظرات

 

 

صددرصد تضمینی                صددرصدگیاهی               صددرصدبدون عوارض            برای اولین باردرایران

 

لطفاً نظرات .پیشنهادات . بهبودی وعدم بهبودی خود را دراین محل قید فرمایید .

 

                                                                                باتشکر فراوان

- کیست‌های گانگلیونی مفاصل و تاندون‌ها

قیمت دارو

بستگی به نوع واندازه کیست دارد.

30  -  50   --  80   و 120  هزارتومان می باشد

درصورت بهبود نیافتن هزینه عودت داده خواهد شد

                                      کیست گانگلیونی مفصل و تاندون ها

- کیست‌های غدد درون پلک که شالازیون نامیده می‌شود
- کیست‌های چرب غدد کوچک پوست
- کیست‌های اپیدرمال پوست، که گاهی‌اوقات به نام کیست گنجایشی اپیدرمال خوانده می‌شود و معولاً روی صورت، کف سر، گردن و تنه دیده می‌شود.
- کیست‌های بارتولین که بزرگ‌شدگی غدد کوچک نزدیک دریچه واژن هستند
- کیست‌های پینه‌آل که کیست‌های درون غده پینه‌آل درون مغز هستند
- کیست‌های پانکراس که مجموعه‌ای از مایعات درون پانکراس می‌باشند. بعضی کیست‌های پانکراس کیست‌های واقعی هستند که با سلول‌هایی پوشیده شده‌اند که مایع ترشح می‌کنند. دیگر کیست‌های پانکراس کیست کاذب هستند و سلول‌های پوششی خاصی ندارند.
- بیماری کلیوی پلی‌کیستی که مشکلی ارثی است که در آن کلیه‌ها کیست‌های متعددی می‌آورند.
- کیست‌های تارلو که کیست‌های مننژی یا پری‌نورال هم نامیده می‌شوند در استخوان خاجی قرار می‌گیرند.
- عفونت‌ها و التهاب‌هایی مثل آبسه‌ها و جوش‌های پوستی هم می‌توانند علت کیست باشند.
- کیست‌های عنکبوتی که بین مغز یا نخاع و غشای عنکبوتیه قرار می‌گیرند که یکی از سه غشایی است که مغز و نخاع را می‌پوشاند.
اکثریت کیست‌ها خوش‌خیم هستند اما برخی بخاطر اندازه و محل‌شان علائمی از خود نشان می‌دهند. ندرتاً کیست‌ها ممکن است با تومورهای بدخیم ( سرطان‌ها ) یا عفونت‌های جدی در ارتباط باشند. اگر نگران هرگونه تورم یا توده در بدنتان هستید، با پزشکتان صحبت کنید. او می‌تواند آزمایشات تشخیصی دقیقی برای شما انجام دهد تا وجود کیست و علت آن را مشخص کند.

جهت مشاوره رایگان از طریق پیامک با شماره 09145526692 با ما در ارتباط باشید

لطفاً سوال یا مشکل خود را به شماره  09145526692  ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

لطفاً درصورت استفاده از داروی ما بهبودی یا بهبود نیافتن خودرا دربخش نظرات این بخش  یادداشت فرمایید .

چنانچه از درمان طولاني مدت و سخت كيست تخمدان و عوارض بجا مانده ناشي آن رنجیده هستیدودیگرتحمل نازایی جراحی وناراحتی ها بعداز عمل راندارید.

چنانچه تاکنون دهها دارواز قبیل قرصهای زد بارداری ؛عرقیات ؛داروهای گیاهی استفاده کردید.

ونتیجه ای نگرفته اید.

چنانچه بدلیل داشتن کیست تخمدان از ریزش مو ؛ دردهای شکم وموهای زایدبدن رنج میبرید.

بدون نگراني با استفاده از روش طب گياهي به راحتي پس از دوهفته الي يك ماه ازبيماري كيست تخمدان رهايي يابيد .

ما تحقيقات زيادي انجام داده ايم وهم اكنون بيش از هزاران نفر ازاين دارو استفاده كرده اندوكاملا بهبود يافته اند

شما هم ميتوانيد اين دارو را يك بار امتحان كنيدوجزء هزاران نفر باشید

مادرصورت بهبود نیافتن شماهزینه راعودت میدهیم



تعداد بازدید از این مطلب: 62299
برچسب‌ها: سب لب الت تعن ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سومهر در تاریخ : 1393/4/4/kakamani-2 - - گفته است :
سلام : من 50 سال سن دارم و مبتلا به پلی کیستیک کلیه هستم و در هر دو کلیه ام کیستهای بزرگ و کوچک متعدد وجود دارد و حتی به کبد هم منتقل شده اند . میخواستم بدونم امکان درمان وجود دارد ؟ لطفا" راهنمائی بفرمائید .
بزرگترین کیست ها 5 سانتیمتر و 3.5 سانتیمتر هستند.

<-CommentGAvator->
راضیه قلی پور در تاریخ : 1393/3/2/kakamani-2 - - گفته است :
سلام برای کیست اپیدرمال پوستی روی گردن هم درمانی دارید
پاسخ: سلام بله داریم

<-CommentGAvator->
سما در تاریخ : 1393/2/2/kakamani-2 - - گفته است :
سلام من 4 ساله ازدواج کردم باردار نمیشم کیستهای ریز 5میلی در هردو تخمدانم دارم میش هراهنماییم کنید البته مشکل ناباروری از شوهرمه من اوایل کیست نداشتم بعد دو بار که ای وی اف شدم کیست اومد کمکم کنین تورو خدا

<-CommentGAvator->
حسن در تاریخ : 1393/1/30/kakamani-2 - - گفته است :
با سلام و احترام

دختری 20 ساله دارم که دارای پریودهای نامنظم است آزمایش و سونو برایش دادم موردی نداشته فقط کمی پرولاکتین بالا بوده که قرس اسپیرو نولاکتن مصرف میکنه و قرص ضد بارداری که دکتر برایش تجویز کرده . لطفا راهنمائی بفرمائید به جای قرص ضد بارداری میتواند از داروی گیاهی پنج انگشت (ویتاگنوس) استفاده کند ممنونم اگر راهنمائی بفرمایید با تشکر فراوان
پاسخ: سلام بله امکانش هست بعضی موارد را داشتیم که با گیاه پنج انگشت درمان شده اند .در ضمن میتوانید از داروی تضمینی ما هم استفاده کنند.

<-CommentGAvator->
زهرا خ در تاریخ : 1393/1/27/kakamani-2 - - گفته است :
سلام خسته نباشید

من24سالمه مجرد.یک کیست 6سانتی داخل تخمدان سمت چپم دارم.دکترا گفتن حتمابایدعمل بشه.تورو خدا اگه میشه با داروی گیاهی رفع بشه کمکم کنید.ایاممکنه باعث نازایی بشه؟؟؟؟میگن کیست چربی یا مویی هست.مررررررسی
پاسخ: خواهر عزیز مشکل شما قابل درمان هست بدون عمل جراحی وبا داروی گیاهی امید به خدا را از دست ندید .بله باعث نازایی هم میشود . شما میتوانید به آدرس های جدید سایت مراجعه فرمایید یا با ما تماس بگیرد www.kakamani9.tk www.kakamani.ir 09145526692

<-CommentGAvator->
فریبا عبدی در تاریخ : 1392/7/10/3 - - گفته است :
با سلام من فریبا عبدی ۴۵ سالمه مدت دو ساله که تخمدان سمت چپم کیست داره به پزشکهای متعددی مراجعه کردم که همه بر این عقیده بودند که نیازی به جراحی ندارم چون پریودم کاملا منظم میباشد و درد هم ندارم و چون هر ۶ ماه یکبار سونرگرافی انجام میدهم و کیستم به همان اندازه باقی مانده و بزرگتر نشده ؛ ولی من الان یه مدتیه که وقتی نزدیک پریودم میشه داخل رحمم به شدت درد میگیره و همینطور وقتی که پریودم تمام میشود باز هم دچار این درد میشوم یعنی داخل رحمم درد شدیدی می پیچه البته خیلی کوتاه طولانی نیست میخواستم مرا راهنمایی کنید با توجه به این دردها آیا نیازی به جراحی هست و آیا وجود کیست تخمدان باعث یائسگی زودرس میشود ؟
پاسخ:سلام خب نظرات متفاوت هست .شما باید در فکر درمان این کیست باشید .نیازی هم به جراحی نباشد اخرش نیاز پیدا خواهد کرد . میتوانید از داروی ما استفاده کنید وفکر جراحی را هم نکنید . بحرحال میتوانید با پزشک هم در ارتباط باشد تا خدایی ناکرده پشیمانی به بار نیارد

<-CommentGAvator->
لیلی در تاریخ : 1392/7/10/3 - - گفته است :
سلام چند سال است تخمدانهایم کیست ساز شده با مصرف قرصهای ضد بارداری کیست یکی از تخمدان ها از بین رفته اما کیست دیگر در تخمدان دیگر اندازه اش 44 میلیمتر و تغییر هم نکرده لطفا راهنمایی فرمایید
پاسخ:سلام تنها راهنمایی که میتوانم صادقانه بکنم درخواست استفاده از داروهای گیاهی ما هستش

<-CommentGAvator->
حسینو در تاریخ : 1392/7/10/3 - - گفته است :
باسلام من دوکیست یکی در بیضه ویکی هم کلیه چپ دارم آیا با این دارویی که میفرمایید قابل درمان میباشند یا خیر
پاسخ:سلام بله صددرصد قابل درمان هست و نمونه هم داشتیم

<-CommentGAvator->
mm در تاریخ : 1392/7/10/3 - - گفته است :
سلام دختری هستم 24 ساله و 2 هفته پیش به دکتر مراجعه کردم و سونوگرافی داد ودر سونو مشاهده شد که یک کیست در طرف راست من به اندازه 3سانتیمتر دیده شده و دکتر به من قرص دزوسپتیو داد و گفت شبی یکی بخور و گفتند با همین خوب می شوی . بعد از یک هفته کمی درد در همان قسمت دارم آیا وقتی که کیست نابود شود درد دارد؟ آیا من نباید پیاده روی کنم ؟(چون من تقریبا روزی 1ساعت و نیم پیاده روی دارم )آیا احتمال دارد که من در آینده بچه دار نشوم ؟ خواهشا کمکم کنید
پاسخ:سلام خب آینده دست خداوند متعال است. بله احتمال درد هست . ورزش وکم کردن وزن برای برطرف کردن کیست الزامی است . در صورتی که با مصرف داروها مشکل شما برطرف نشد با ما درارتباط باشید.

<-CommentGAvator->
سمیه در تاریخ : 1392/7/10/3 - - گفته است :
مشکلماینکه هرچی میرم دکتر میگه هوز کیست برطرف نشده باید برم شیراز عمل جراحی انجام بدم به نظرم دارو گیاهئ استفاده کنم این دارو عوارضی ندارد واقعا
پاسخ:سلام خواهر عزیز آیا عمل جراحی یا اینهمه دارو های مصرف شده عوارض نداشتن که در مورد گیاهان دارویی ترس دارید این دارو صددرصد بدون عوارض هست وصددرصد هم درمان کننده . امیدوارم تفکرتان در مورد عوارض گیاهان دارویی در مقابل عوارض مواد شیمیایی تغییر کند .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ تولبد عرقیات و محصولات دارویی گیاهی کاکامانی خوش آمدید.این وبلاگ برای درمان گیاهی بسیاری از بیماری ها میباشد.منتظر نظرات وسوالات شما دوستان عزیز هستیم.با تشکر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود